Veelgestelde vragen

Hieronder vind je antwoorden op de meest gestelde vragen:

 

1. Hoe vind ik de juiste spiegel?

In de winkel kun je de zoekmachine gebruiken door de gewenste zoektermen in te voeren, of je kunt gebruik maken van de voorgestelde categorieën. Als je problemen hebt met het kiezen van een spiegel, kun je altijd contact opnemen met onze adviseurs op +48 32 700 37 17 of per e-mail op info@spiegelautomaat.nl
 

2. Hoe plaats ik een bestelling?

Het bestelproces is heel eenvoudig! Als je je favoriete spiegel hebt gevonden, hoef je alleen maar op TOEVOEGEN AAN WINKELMAND te klikken, het bestelformulier in te vullen en te betalen. Neem contact met ons op als je problemen ondervindt!
 

3. Hoe betaal ik voor een bestelling?

De betaling van je bestelling verloopt via een beveiligde online betaling, d.w.z: PayU, creditcard, bankpas, bankoverschrijving of rembours (betaling aan de koerier).
 

4. Wat is de levertijd?

We maken producten op maat voor elke klant. De bestelde spiegel wordt meestal de volgende werkdag verzonden. De periode voor het verwerken van een bestelling begint op het moment dat een e-mail wordt verzonden waarin wordt bevestigd dat de bestelling is geaccepteerd voor verwerking; dit gebeurt na ontvangst van alle essentiële informatie en de betaling.
 

5. Hoe worden verzendingen binnen Portugal en naar het buitenland verwerkt?

Zowel nationaal als internationaal verzenden we bestellingen per koerier. De levertijd hangt af van het land (zendingen naar het buitenland zijn afzonderlijk geprijsd).

- Verzending naar Portugal duurt ongeveer 1-2 werkdagen.


- Verzending binnen Europa duurt ongeveer 3-5 werkdagen.


- Verzending naar de VS duurt ongeveer 2-3 werkdagen.


- Verzending naar andere landen kan ongeveer 4-6 werkdagen duren.



6. Hoeveel kost een bestelling?

De kosten van de bestelling hangen af van het type en de afmetingen van de spiegel. Zodra je een spiegel hebt geselecteerd, verschijnt het totaalbedrag van je bestelling in je winkelmand.



Bij elke bestelling moeten de verzendkosten worden opgeteld.



7. Wat te doen als het pakket beschadigd is?

Als je een beschadiging ziet aan de verpakking wanneer je het pakket ophaalt bij de koerier, open het dan altijd in het bijzijn van de koerier. Als het product ook beschadigd is, moet er onmiddellijk een schaderapport worden opgesteld met de koerier. Stuur deze vervolgens naar info@spiegelautomaat.nl met een foto van de beschadiging. Zodra we je melding hebben ontvangen, sturen we je een nieuw exemplaar van volwaardige kwaliteit.
 

8. Hoe dien ik een klacht in?

Als het geleverde product niet overeenkomt met je bestelling (verkeerde maat, onjuist kader, verkeerd materiaal of onvolledige bestelling) laat het ons dan onmiddellijk weten! Stuur een e-mail naar info@spiegelautomaat.nl met foto's van het defect. Nadat de klacht is geaccepteerd, sturen wij het juiste product op of storten wij je geld terug.


 

9. Is het mogelijk om een besteld product te retourneren?

De winkel van Lustromat.pl biedt 14 dagen om een standaard product te retourneren. Houd er echter rekening mee dat het geretourneerde product niet mag zijn beschadigd of gebruikt. Voeg bij je retourpakket het aankoopbewijs van de spiegel en je persoonlijke gegevens, incl. het rekeningnummer waarop je het bedrag teruggestort wilt hebben. De terugbetaling vindt plaats binnen 14 werkdagen vanaf de datum van ontvangst van de nodige informatie en het product.


 

   

ALS JE NOG VRAGEN HEBT, LAAT HET ONS WETEN!